onsdag 29 januari 2014

Tack alla som tittar in här, det firas med tårta

Oj, ser att tiden gått. Länge sen jag la in något här, men ser att ni är flera som tittar in lite titt som tätt. Hoppas att ni finner något bra att baka alternativt laga till middag. De frasiga våfflorna leder antalet tittar. Kanske ska bjuda er på ett till våffelrecept på de underbara norska kaffevåfflorna som älskas hos oss.

Det har bakats och firats många födelsedagar sen senast… lika så ätits middagar, skulle tro en om dan. Ska se om jag kan hitta ork att fortsätta bygga den här hemsidan. Då vi fortfarande kör på mjölkfritt här hemma.

Kör ett lite fotomedley på några av förra årets tårtor… Alla är självklart mjölkfria och hembakta från grunden.

Fick lite mousse över när jag gjorde dotterns tårtor att jag slängde ihop
en överraskningstårta till min älskade farmor som fyller dagen före dottern.

Överraskade dottern med en Nyckelpiga-tårta till hennes 4-års kalas.

Tårta till alla vuxna som kom till Virans 4-års kalas.

Om dottern får välja vad pappa ska få för tårta, är ju valet självklart!
Gene Simmons tårta för hela slanten!

Vi avslutade året med att fira minstingen med en Nicke Nyfiken tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar